Problem z uruchomieniem Linuxa

Przemysław Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Czw, 30 Lip 2009, 21:23:58 BST

W dniu 30 lipca 2009 20:19 użytkownik Adam <usenet w plusnet.pl> napisał:

> Ok zaktualizuje, a tak swoją drogą ciekawe czy wszyscy mają takie dziwne
> przygody :) pozdrawiam Adam.

Nigdy nic mi się nie zepsuło bez przyczyny (po czym samoistnie
naprawiło) a na Linuksie zjadłem zęby, że tak to ujmę. Zawsze był jakiś
powód. Jeśli nie siedział w samym systemie to winien był sprzęt
(najczęściej RAM). Czy dziwny system? Mi się Windows wydaje dziwny ale
to widocznie kwestia przyzwyczajeń i poznania systemu. Inna sprawa, że
to właśnie Windows potrafił mi robić dziwne niespodzianki bez specjalnej
przyczyny (i nigdy sam się nie naprawiał).