Problem z uruchomieniem Linuxa

Unknown megaziuziek w o2.pl
Czw, 30 Lip 2009, 13:05:06 BST

Moim skromnym zdaniem sie nadaje,uzywam go od roku ponad (wczesniej
sporadycznie) jako jedynego systemu,i
mailuje,skanuje,ogl膮dam,wysy艂am,pisze,czytam i robi臋 inne fajne rzeczy.

Dobrze by by艂o,aby艣 poda艂 konfiguracj臋 sprz臋tu,kt贸rego uzywasz,i w
zalezno艣ci od tego m膮drzejsi ode mnie na pewno znajda rozwi膮zanie.
Dodam tylko,偶e ja mam karte 8600GT i AMD 3800+ na ASUS
A8N-SLI-Deluxe,uzywam dw贸ch ekran贸w i wszystko jest ok (compiz i
sterowniki 180 nvidii).Ubu 9.04

przemo