Problem z uruchomieniem Linuxa

Banasiak, Jacek Jacek.Banasiak w getronics.com
Czw, 30 Lip 2009, 12:54:06 BST

Witam

Wcisnij Ctrl-Alt-F1 - przejdziesz do 1-szej konsoli tekstowej

-----Original Message-----
From: ubuntu-pl-bounces at lists.ubuntu.com [mailto:ubuntu-pl-bounces at lists.ubuntu.com] On Behalf Of Adam
Sent: 30 July 2009 12:48
To: ubuntu-pl at lists.ubuntu.com
Subject: Problem z uruchomieniem Linuxa

Witam

Od niedawna staram sie jakoś przejść całkowicie na system Linux, ale nie wiem czy ten wynalazek w ogóle się nadaje do użytku chciałem dziś sobie odpalić system patrze a tu w ogóle się nie włączy dochodzi do ekranu logowania potem pojawiają się jakieś paski a monitor bez dziwnie się zachowuje dodam, że jeszcze nic nie grzebałem w systemie używałem tylko Firefoxa.