instalacja ubuntu 9.04.

Przemek Kulczycki przemekkulczycki w gmail.com
Nie, 26 Lip 2009, 21:45:51 BST

Polecam zrobić kopię zapasową katalogu /home przy użyciu
SimpleBackupSuite, nagrać ją na płytę, i potem na nowej instalacji
systemu odtworzyć katalog /home z tej płyty przy użyciu tego samego
programu (trzeba będzie go zainstalować na nowym systemie od nowa).
https://help.ubuntu.com/community/BackupYourSystem/SimpleBackupSuite
Tekst możesz sobie przetłumaczyć przy użyciu
http://translate.google.pl , tylko wklej sobie tekst ręcznie bo przy
wklejaniu linka nie chce tłumaczyć.