instalacja ubuntu 9.04.

Maciej Sawicki viroos.pl w gmail.com
Sob, 25 Lip 2009, 13:48:35 BST

2009/7/25 Jan Kwiatkowski <jank60 w gmail.com>:
> Witam i dziękuję za rady, ale mam jeszcze kilka pytań? a mianowicie jak
> wybrać do wgrania 9.04. dysk z 7.04. i żebym nie skasował windows? Oraz
> wyczytałem że można na system utworzyć osobną partycję np. 5 -6 GB oraz na
> dodatkową pamięć i osobną na home. Wszystko to ładnie wygląda tylko dla mnie
> wykonanie jest bez dodatkowych wyjaśnień nie wykonalne. Proszę o dokładne
> instrukcje słowo po słowie.Wtedy może coś mi się uda. Pozdrawiam J.K.

O to wszystko będzie pytać instalator. Może na youtube jest jakiś
filmik z instalacji, a na pewno są do znalezienia via google jakieś
samouczki instalacji ze zrzutami ekranu w waznych krokach. Od siebie
dodam, że na partycje na system tzw "/" przeznaczyłbym  troszkę więcej
niż 5-6 GB np 8-10 GB.

Ale jak się bardzo boisz po prostu zainstalować na żywioł, to może
najpierw przećwicz na maszynie wirtualnej np www.virtualbox.org/.
Bardzo polecam taką metodę nauki, gdyż jest ona 100% bezpieczna, a
daje dużo lepsze efekty niż czytanie "na sucho" no i jest też mniej
stresująca niż eksperymentowanie na prawdziwym dysku.

Pozdrawiam,
Maciek