instalacja ubuntu 9.04.

Jan Kwiatkowski jank60 w gmail.com
Sob, 25 Lip 2009, 11:22:06 BST

Witam i dziękuję za rady, ale mam jeszcze kilka pytań? a mianowicie jak
wybrać do wgrania 9.04. dysk z 7.04. i żebym nie skasował windows? Oraz
wyczytałem że można na system utworzyć osobną partycję np. 5 -6 GB oraz na
dodatkową pamięć i osobną na home. Wszystko to ładnie wygląda tylko dla mnie
wykonanie jest bez dodatkowych wyjaśnień nie wykonalne. Proszę o dokładne
instrukcje słowo po słowie.Wtedy może coś mi się uda. Pozdrawiam J.K.