instalacja ubuntu 9.04.

Maciej Sawicki viroos.pl w gmail.com
Sob, 25 Lip 2009, 10:31:57 BST

2009/7/24 Jan Kwiatkowski <jank60 w gmail.com>:
> Witam ponownie i zrobiłem tak mi kazałeś.
> Oto jest wypis z mojego terminala. Dodam tylko że mam 2 fizyczne dyski:
> jeden ma 160GB a drugi 60 GB i są podzielone dla Windows na 3 sztuki i 1 dla
> Linuxa
> jan w jan-desktop:~$ df -h
> System plików            rozm. użyte dost. %uż. zamont. na
> /dev/hdb1              54G   14G   38G  28% /
>(..)
> jan w jan-desktop:~$

Witam,
Wygląda, że masz cały mniejszy dysk użyty na "/" + swap (nie ma
osobnego katalogu domowego). Zastanawiam się czy nie byłoby dobrym
rozwiązaniem użyć http://sourceforge.net/projects/ext2fsd/ i
przekopiować sobie home na dysk windowsowy (może go najpierw ztarować,
żeby nie potracić uprawnień) i zainstalować nowe Ubuntu a potem tylko
przekopiować z powrotem home. Tudzież jeśli home jest mały (jak możesz
to wrzuć jeszcze wynik komendy "du -sh /home") zamiast montować
partycje linuksową pod Windows można użyć pendriva albo nagrać na cd.

Pozdrawiam,
Maciek