instalacja ubuntu 9.04.

Jan Kwiatkowski jank60 w gmail.com
Pią, 24 Lip 2009, 21:31:15 BST

W dniu 24 lipca 2009 11:33 użytkownik Przemek Kulczycki <
przemekkulczycki w gmail.com> napisał:

> umiejętnościami
> chciałbym

> pytanie
> >

> Co nieco po polsku, ale może być ciut nieaktualne:
> http://pl.wikibooks.org/wiki/Ubuntu/Aktualizacja_systemu
>
> http://linux.netina.com.pl/2007/10/22/aktualizacja-ubuntu-704-feisty-fawn-do-ubuntu-710-gutsy-gibbon/
>
> A żeby sprawdzić czy masz osobną partycję home, uruchom Terminal, i
> wpisz w nim "df -h" i wyślij nam wynik tej komendy.
> --
> ## Przemysław Kulczycki >><< Azrael Nightwalker ##
> # jabber: azrael[na]jabster.pl | tlen: azrael29a #
> [...]
jeden ma 160GB a drugi 60 GB i są podzielone dla Windows na 3 sztuki i 1 dla
Linuxa
jan w jan-desktop:~$ df -h
System plików            rozm. użyte dost. %uż. zamont. na
/dev/hdb1              54G   14G   38G  28% /
varrun                252M  216K  252M   1% /var/run
varlock               252M     0  252M   0% /var/lock
procbususb            252M  104K  252M   1% /proc/bus/usb
udev                  252M  104K  252M   1% /dev
devshm                252M     0  252M   0% /dev/shm
lrm                   252M   33M  219M  14%
/lib/modules/2.6.20-17-generic/volatile
jan w jan-desktop:~$