instalacja ubuntu 9.04.

Przemek Kulczycki przemekkulczycki w gmail.com
Czw, 23 Lip 2009, 16:11:19 BST

2009/7/23  <jk_ski w op.pl>:
> Witam i mam pytanie może nie w tym miejscu, ale z moimi umiejętnościami to
> nie wiem gdzie go postawić. Rzecz w tym że mam Ubuntu 7.04. i chciałbym
> wymienić na 9.04. Już mam nawet płytkę ale nie wiem jak zacznę wgrywać czy
> nie stracę tego co już jest w moim komputerze. Bo mam też zainstalowanego
> windows xp. Proszę o kilka porad tylko  takich jak dla żółtodziobół.

Na poczatek lektura:
https://help.ubuntu.com/community/UpgradeNotes
https://help.ubuntu.com/community/EOLUpgrades

Masz osobna partycje /home?
Jesli tak, to mozesz po prostu zainstalowac nowa wersje w miejsce
starej, zachowujac swoja partycje /home (nie formatujac jej).
Jesli nie, to bedziesz musial stopniowo wykonywac aktualizacje:
7.04 > 7.10 > 8.04 > 8.10 > 9.04
Oznacza to sciaganie ok. 2800MB danych.
Jesli nie chcesz tego robic to musisz zrobic pelna kopie swoich
danych, zainstalowac Ubuntu 9.04 od zera, i przywrocic dane z kopii.

--
## Przemysław Kulczycki >><< Azrael Nightwalker ##
# jabber: azrael[na]jabster.pl | tlen: azrael29a #