"Out of Range" przy wiekszosci pelnoekranowych gier.

Jakub Pa砤c kubajedi w gmail.com
Pon, 20 Lip 2009, 09:45:11 BST

> W dniu 19 lipca 2009 14:36 u偶ytkownik Jakub Pa艂ac <kubajedi w gmail.com> napisa艂:

> Monitor masz poprawnie wykryty? Jaka karta graficzna, jaka dystrybucja
> (wersja), jakie sterowniki?
>

> P.S.
> W sygnaturce do艂膮czanej do e-maila jest odno艣nik do zasad dyskusji na
> li艣cie. By艂oby bardzo mi艂o gdyby艣 si臋 ich trzyma艂 i odpowiada艂 pod
> cytowanym fragmentem. Ja wiem, 偶e w GMailu domy艣lnie jest odwrotnie ale
> w przypadku listy dyskusyjnej takie zachowanie utrudnia prowadzenie
> korespondencji.

Monitor wykryty poprawnie. Grafika to GeForce FX 5200 sterownik v. 173,
Ubuntu 9.04.

PS.
Przepraszam bardzo za odpowied藕 nad cytowanym fragmentem, ale pisa艂em z
urz膮dzenia WM, pisa艂em "na szybko" z powodu braku czasu, i nawet nie
zwr贸ci艂em na to uwagi.
Za艂膮cznik HTML zosta艂 usuni臋ty...

Wi阠ej informacji o li禼ie dyskusyjnej ubuntu-pl