Ubuntu 9.04

Sebastian Orzechowski orzeszek10 w gmail.com
Pon, 13 Lip 2009, 06:16:12 BST

Kamerka pod Ubuntu 9.04 bardzo dobrze działa ja mam Creative Live Vista M
czy coś takiego, a co do grafiki to spróbuj zainstalować przez envy
http://albertomilone.com/nvidia_scripts1.html ja kiedyś borykałem się z
debianem i małem grafę nvidii ale nie pamiętam jaka to dokładnie była.Miłego
dzionka

Pozdrawiam Sebastian