8.10 nie włącza Gnoma

Tomasz Madycki tomasz w komorow.net
Czw, 30 Paź 2008, 19:01:30 GMT

Mam laptopa Fujistsu Siemens v3515 z kartą zintegrowaną w płycie VIA VN896.

Ubuntu 8.10 instalować musiałem używając bezpiecznego trybu graficznego.

Po instalacji, podczas pierwszego uruchomienia pisze mi że ubuntu
działa w bezpiecznym trybie graficznym i mam kilkanaście opcji do
wyboru edycja xorg.conf, automatyczna konfiguracja xorgsterownika i
włączenie ubuntu w bezpiecznym trybie graficznym.

Żadna opcja nie powoduje dalszego rozruchu systemu. Ciągle wracam do
tego samego menu.

W Xorgu mam driver vesa.

Co mogę z tym zrobić?

Pozdrawiam