pppoeconf a gnome network manager aplet?

Paweł Kolankowski paool.k w gmail.com
Sob, 12 Lip 2008, 21:45:38 BST

witam brać :)

zmieniłem miejsce zamieszkania a co za tym idzie i providera... dostep
do netu jest 'wydzwaniany' a wszystko idzie przez PPPoE. oczywiscie na
stronie jak i przez telefon dostalem jedynie instrukcje dla Windows ;]
(http://www.interserv.net.pl/faq.html) nie wiem natomiast jak uzyskac
taki efekt pod moim Ubuntu.

ustawienie polaczenia przez pppoeconf dziala w porzatku - choc nie
zawsze za pierwszym razem zaskakuje. dodatkowo, wbrew temu co
teoretycznie ustawiam polaczenie nie startuje z systemem :/

przez ustawienie polaczenia w network manager z gnoma w ogole nie
udalo mi sie polaczyc. co gorsza co wlaczenia program inaczej sie
zachowuje, nieraz w ogole twierdzi ze siec jest wylaczona nawet jesli
w tym czasie internet polaczony przez pppoeconf smiga :P

nie mam pojecia co z tym poczac. google znajduje o tym sporo tematow
ale zaden nie jest rozwiazany :/ jakies pomysly?