Server 6.06 Ubuntu

Przemysław Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Czw, 26 Cze 2008, 19:07:01 BST

W dniu 26 czerwca 2008 19:35 użytkownik Łukasz Klebanski
<luki.kle w gmail.com> napisał:
> Mam dwa pytanka chciałbym postawic Serwer Ubuntu 6.06 tak aby
> rozdzielic łącze radiowe.

Nie lepiej na Ubuntu 8.04 LTS jeżeli już? Tak w ogóle do takich celów
to bardziej bym polecał duet Linksys WRT54GL i oprogramowanie Tomato.

> 1)Jakim poleceniem ustawic parametry sieciowe próbowałem wget ale nie wyszlo?

Generalnie wget służy to pobierania plików a nie konfiguracji
interfejsów sieciowych. Powinny Cię raczej zainteresować polecenia
ifconfig i iwconfig oraz plik /etc/network/interfaces.

> 2)Czy istnieje jakas graficzna nakladka na ten Serwer?

Co masz na myśli przez "graficzna nakładka"? Interfejs www do
konfiguracji serwera?

Przemek