co zapycha dysk lub gdzie jeszcze sa logi

CoSTa costa.msm w gmail.com
Pon, 26 Maj 2008, 20:22:19 BST

On 2008-05-26, at 19:17, Paweł Kolankowski wrote:

> sprawa jest nieciekawa - moj dysk twardy dogorywa. dzis przez pol dnia
> uparcie tykał/stukał - przypuszczam ze odlaczajac sie, z tego co
> google powiedzialy to wiele zycia mu juz nie zostalo. nie byloby to
> takie straszne gdyby nie fakt, ze komp mi teraz potrzebny jak nigdy
> indziej (licencjat). male pliki uratowalem zgrywajac na pendrive,
> gorzej z kopia duzych rzeczy bo... nie moge wypalic plyty. powod?
> zapchany dysk. nawet swap caly

No to nie ma się nad czym zastanawiać tylko trza te 150-200 zyla
wydać i nowy dysk kupić. Później cp /home w odpowiednie miejsce i
stary dysk do śmieci.

> pytanie brzmi - co jeszcze moge zrobic zeby ulzyc systemowej partycji,
> ewentualnie gdzie jeszcze moga byc magazynowane jakies logi badz pliki
> tymczasowe? mam nadzieje ze nie jest to kwestia padajacego dysku i da
> sie jeszcze cos z tym zrobic...

Wystartowałbym to z płyty, zamontował napęd i kopiował co się da na
ten nowy. Nie znam się na runlevelach - odpalenie z płyty i backup
danych (o ile się da) to chyba najprostsza opcja.

--
CoSTa
costa.msm w gmail.com | http://costa.kofeina.net