dwa problemy z bluetooth (8.04)

Paweł Kolankowski paool.k w gmail.com
Śro, 23 Kwi 2008, 20:31:30 BST

witajcie bracia ubunciarze xD

historia jest tego rodzaju, ze:

1) cos nie moge zadna sila ani programem wyslac czegokolwiek przez
bluetooth (do telefonu, ale to chyba nie robi zadnej roznicy).
otrzymywanie danych dziala, przypuszczam ze moze mi brakowac jakiegos
pakietu, nie mam jednak pojecia jakiego..

2) to mialem juz na wczesniejszych wersjach ubuntu, myslalem ze moze
poprawi sie to wraz z nowym jadrem ale nic z tego. chodzi o to, ze po
podlaczeniu adaptera bluetooth na konsoli non stop generuje bledami,
co w kilka, kilkanascie minut potrafi skutecznie zapchac partycje
systemowa :] choc co ciekawe, teraz wystepuje to nie zawsze. ale i tak
jest to przykre, bo chcialby sie miec adapter ciagle podpiety a nie
bawic sie we wpinanie.. to rownie dobrze moglbym robic z kablem :/