USB Video Camera TOPRO TP6800

Krzysztof Mularski geek w pino.pl
Pon, 14 Kwi 2008, 12:08:02 BST

Nie tak dawno, a może nadal ;) na Allegro.pl masowo sprzedawano kamerki
internetowe (usb) bez nazwy, z niebieską płytką ze sterownikami - jak
łatwo się domyślić wyłącznie pod Windows ...

No więc pod Windows działa - jednak pod Linux nie mogę dokopać się do
sterowników. Ustaliłem że jest to kamerka:

Topro Technology, Inc.
Model: TP6800
Port: USB

Googlałem... no i wygooglałem, tyle że po chińsku lub japońsku... nie
wiem, były same krzaczki. Klikałem na czuja ale nic nie wyklikałem, być
może aby dokonać downloadu trzeba byłoby się zarejestrować, jednak to
ponad moje siły ;)

Zatem jeśli ktokolwiek wie, ktokolwiek ma - proszę o informacje abym
mógł uruchomić tą zabaweczkę.

Wygląda ona identycznie do tej której foto zapożyczyłem sobie z pewnej
aukcji: http://www.netsim.pl/gsm_hurt/globe_1.jpg

Krzysztof Mularski