[OT] studencki festiwal informatyczny 2008

Przemysław Kulczycki przemekkulczycki w gmail.com
Wto, 4 Mar 2008, 20:07:13 GMT

Bartosz Gogel pisze:
> http://www.sfi.org.pl/aktualnosci
>
> Mam pytanie, czy ktoĹ› w Was mieszka na terenie Krakowa i czy ewentualnie
> od jutra do soboty mógłby mnie przenocować?
> W zamian zapowiadam, mogę zasilać lodówkę o następne puszki/butelki piwa :)

Ja mieszkam w Krakowie i będę na SFI ale miejsca u mnie brak.
Możesz poszukać tutaj:
http://www.krakow.pl/turystyka/tanie_spanie/
Jak będziesz na festiwalu to zajrzyj na stanowisko CLUG-u - na 90% mnie
tam znajdziesz.
Albo wpadnij na nasze warsztaty o 11:15 w czwartek.
--
## Przemysław Kulczycki <<>> Azrael Nightwalker ##
# jabber: azrael[na]jabster.pl | tlen: azrael29a #