Beryl

Krzysztof Mularski geek w pino.pl
Sob, 1 Mar 2008, 08:30:26 GMT

Beryl jest u mnie zainstalowany i na 7.04 i na 7.10 - więc nie pytajcie
o wersję Ubuntu ;)

Problem: Okno na pierwszy plan
Bawię się tym na różne sposoby ale nadal nie mam pojęcia jak zmusić
menadżera Beryl aby np. przy otwieraniu okna potomnego wysuwał je na
pierwszy plan a nie (jak dotychczas) pakował je w tło...

Przykład:
Klikam w programie pocztowym "odbierz" i wyskakuje okienko z kontami i
stanem pobierania wiadomości.
1. Metacity: potomne okno dialogowe wyskakuje na pierwszy plan
2. Beryl: okno potomne pojawia się w tle, na pierwszy plan przechodzi
dopiero po kliknięciu w okno rodzica, lub zafocusowanie go na poasku.

Najlepiej jakby ktoś powiedział który plik należy zdemontować lub co w
nim zmienić. Instrukcja obsługi menadżera ustawień Beryl też mile
widziana.

Krzysztof Mularski