Linux, wine | a | .Net Framework SP1 Windows MS

Krzysztof Mularski geek w pino.pl
Czw, 21 Lut 2008, 20:14:28 GMT

Witam

koniecznie potrzebuję uruchomić aplikację TMS Direct (tms.pl) jest ona
dostępna w wersji napisanej w .Net (nie będę komentował co myślę o
żłobach piszących w czymś totalnie nie przenośnym).... ale może jednak
jest jakaś metoda aby udało się zainstalować .Net Framework MS (SP1) dla
wine?

Ewentualnie nazwa jakiejś aplikacji w repach Ubuntu służącej symulacji
wirtualnego pc - ale coś sprawdzonego, bo że mogę sobie wpisać w
wyszukiwarkę "virtual pc" to ja wiem ;)

Inaczej mówiąc - czy ktokolwiek wie jak można uruchomić w Ubuntu
aplikację .exe opartą o bibliotekę .Net (SP-1) ???.... lub w
ostateczności emulator pc który nie uprzykrzy mi życia na moim Ubuntu
(instalowanie windowsa to zło którego chciałbym uniknąć)

Krzysztof Mularski