Re: jak przejść na inny dysk?

Kamil Midzio zombie_78 w go2.pl
Pią, 8 Lut 2008, 20:16:47 GMT

Witaj Jacku!
8 lutego 2008 w piątek o 09:56:54 napisałeś:
> a samo mount pokaze co i gdzie jest zamontowane
> za by przejsc uzyj polecenia
>
> cd
>
> nie przejmuj, poprobuj, naprawde windowsy ze swoim A:,B:, C: sa
> duzo bardziej pokrecone i nielogiczne

Jak tak na to patrzę masz 100% racji:-)) To poprostu nieco inna
specyfika systemu ot i wszystko. Podoba mi się znacznie bardziej jak
mam być szczery. Szkoda tylko, że orca nie zawsze nadąża z
czytaniem;-) albo inaczej: nie wszystko jeszcze czyta.

--
czekałeś na odpowiedź: 11 godzin 18 minut 11 sekund.
Odebranie Twego maila zajęło mi: 1 minutę 40 sekund.