Czym przehfycic strumien ze shoutcasta?

Pawel Golota pawel.g w junak.net
Pią, 8 Lut 2008, 06:57:18 GMT

witam
Zapisałem się na tę listę mając nadzieję że spotkam tu osoby
pozytywnie zakręcone, do tej pory nie odzywałem się bo uznałem że nie
ma sensu. dziś napiszę choć sensu nadal nie jestem pewien.
Jestem użytkownikiem innej listy, gdzie jeśli zwraca się komuś uwagę
to w jakiś grzeczniejszy sposób, na pewno nie wyzywa się go od razu od
np Troli :). Na tej liście zauważyłem że część jak nie większość
tematów przeradza się w coś czego nawet nie jestem w stanie nazwać.
Ktoś się odzywa, prosi o pomoc, pisze z błędami może dla hecy może z
niewiedzy, albo innych przyczyn, jest upominany (to dobrze) ale sposób
upomnienia jakiś taki... nie smaczny?

na innej liście mailingowej w której biorę bardziej czynny udział jest
o wiele przyjemniejsza atmosfera. ludzie często piszą gwarą
specyficzną dla siebie. upomnienia o błędy i netykietę są oczywiście,
ale w zupełnie innym stylu. ale może to dlatego że tam każdy pamięta
że na początku też nie wiedział co z czym się je:) a i przedziały
wiekowe są duże i każdy się jakoś na początku przedstawia.

odniosłem wrażenie że większa część użytkowników tej listy
zbuntowanymi nastolatkami , co wcale nie musi być prawdą, jednak
zachowanie co niektórych na to wskazuje.

pozdrófki Golot :)

ps więcej luzu.