Czym przehfycic strumien ze shoutcasta?

Przemysław Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Czw, 7 Lut 2008, 23:26:38 GMT

On 08-02-08 00:10, "maciej nowakowski" <zonk486 w gmail.com> wrote:

> a może zaczęlibyście <doradzać, a nie wrzycać koledze za to, że ma
> błędy ortograficzne w temacie. bo jak taka ma być ta lista to w d---e
> mam całe to zamieszanie. Pomagajcie, nie komentujcie. to, że człowiek
> tworzy błędy ortograficzne to często nie jego wina, a wy tylko (nie
> mówię  tu do wszystkich, lecz do tych, którzy komentują) krytykujecie,
> i nie zauważacie własnych błędów. DO RZECZY!! Konkrety moi mili
> państwo, a nie gadanie pierdół o błędach ortograficznych, bo tylko
> odstraszyćie własnych użytkowników.
> (jeżeli zaczniecie mi wytykać błędy ortograficzne, to zapraszam
> [...]

Zgaduję, że toppostowanie i błędy w tym mailu to też nie Twoja wina? Ja
rozumiem, że niektórzy mają poważne problemy z ortografią ale w dobie
spellcheckerów nie powinno to stanowić wielkiego problemu. Trzeba się tylko
odrobinę wysilić. Tymczasem kiedy czytam niekóre wiadomości na tej liście to
zastanawiam się czy autor zadał sobie trud przeczytania choć raz tego co
napisał przed kliknięciem "wyślij".

Przemek