Czym przehfycic strumien ze shoutcasta?

maciej nowakowski zonk486 w gmail.com
Czw, 7 Lut 2008, 23:10:12 GMT

a może zaczęlibyście <doradzać, a nie wrzycać koledze za to, że ma
błędy ortograficzne w temacie. bo jak taka ma być ta lista to w d---e
mam całe to zamieszanie. Pomagajcie, nie komentujcie. to, że człowiek
tworzy błędy ortograficzne to często nie jego wina, a wy tylko (nie
mówię  tu do wszystkich, lecz do tych, którzy komentują) krytykujecie,
i nie zauważacie własnych błędów. DO RZECZY!! Konkrety moi mili
państwo, a nie gadanie pierdół o błędach ortograficznych, bo tylko
odstraszyćie własnych użytkowników.
(jeżeli zaczniecie mi wytykać błędy ortograficzne, to zapraszam
jeszcze raz do lektury, ponieważ treść nie dotarła tam, gdzie powinna)