Dźwięk w głośnikach i latopie

Zbyszek zbl-lista w o2.pl
Pon, 28 Sty 2008, 23:05:24 GMT

Tomasz Madycki pisze:
> Próbowałem obydwu sposobów

Po pierwsze - to była moja sugestia związana z moim problem - po to
napisałem jak się moja dźwiękówka zgłasza w lspci żebyć mógł sprawdzić
czy to to samo.
Po drugie musisz to zrobić z prawami roota i jeśli instalacja w którymś
momencie staje to normalnie dodać przez apt-get brakujące mu biblioteki.
Z tego co napisałeś wynika, że sterowniki Ci się nie zainstalowały z
powodu braku jakichś tam potrzebnych do kompilacji bibliotek. Jak się
nie zainstalowały to dźwięk nie ma prawa działać. U mnie to przeszło
bezproblemowo i bezboleśnie.
Pozdrawiam
Zbyszek