D¼wiêk w g³o¶nikach i latopie

Zbyszek zbl-lista w o2.pl
Pon, 28 Sty 2008, 16:51:44 GMT

Tomasz Madycki pisze:
> [...]
U mnie takie co¶ nie dzia³a³o. Mam Acera 7520 te¿ z jak±¶ d¼wiêkówk±
Intela na pok³adzie i mia³em dok³adnie ten sam objaw co autor w±tku.
Tyle, ¿e u mnie pod lspci ta karta identyfikuje siê jako:

00:14.2 Audio device: ATI Technologies Inc SBx00 Azalia

¯eby mieæ aktywne wszystkie wyj¶cia i wej¶cia d¼wiêku w mikserze +
mo¿liwo¶æ s³uchania muzyki na s³uchawkach musia³em zassaæ ze stron
realteka co¶ takiego: realtek-linux-audiopack-4.07a. Z tego co widzê to
teraz siedzi tam ju¿ wersja 4.07b. Po zainstalowaniu wetkniêcie
s³uchawek automatycznie od³±cza wbudowane w laptopa g³o¶niki, a w
mikserze pojawi³o siê kilka dodatkowych opcji.

Pozdrawiam
Zbyszek

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej ubuntu-pl