powitanie

Kamil Midzio zombie_78 w go2.pl
Śro, 23 Sty 2008, 21:10:25 GMT

        Witajcie Ubuntowicze!
Od nieda         wna (niespełna tydzień, przesiadam się z windy na ubuntu.
Jak narazie przyznam się, że system ten to dla mnie magia (mniejsza
czy czarna czy biała;-) )
Jak narazie udało mi się w pełni tylko jedno: zainstalować 3 programy
(hehehe nawet jeden działa mi tak jak chcę) ;-) i 2 razy zaktualizować
ubuntu.
Poza tym same porażki(.

Wybaczcie iż zaśmiecam listę tak beznadziejnie głupimi i prostymi
pytaniami, ale..... no cóż,
czas mnie nieco goni;-) poza tym głód wiedzy doskwiera;-) dlatego
jeśli kogoś wkurzę niech oleje tego maila, a jeśli uzna choć jeden/a z
Was iż warto mi odpisać a nie ma sensu zaśmiecać listy odpiszcie na
prv.

Ostatnio mam 3 podstawowe problemy:
1. kolega zasugerował mi iż powinienem dodać sobie repozytorium hardy
herona...... nie znam linka tego repozytorium tudzież procedury (ale
to mogę sprawdzić). o linkę bym poprosił;-)
2. zainstalowałem sobie gnu gadu.... (był to błąd) jak mam go
odinstalować?
w dodaj/usun go znaleźć nie mogę..... przy próbie aptitude remove gnu
gadu podaje mi że ma wiele pakietów z gnu i gadu(....
Jak to Ugryźć?

--
Pozdrawiam.
Kamil.