RE: Prośba

Jakub Pałac kubajedi w gmail.com
Wto, 22 Sty 2008, 08:57:39 GMT

Witam,

Pierwszy problem moge rozwiązać, tutaj
http://www.skype.com/go/getskype-linux-beta-ubuntu jest do sciagniecia skype
2.0 beta pod Ubuntu :)
Co do drugiego problemu, nie uzywam tlena, ani pidgin'a ale znalazłem cos
takiego http://www.forum.ubuntu.pl/showthread.php?t=62128 mysle, ze o to
chodzi :)

--
Pozdrawiam,
Jakub Pałac

-----Original Message-----
From: ubuntu-pl-bounces w lists.ubuntu.com
[mailto:ubuntu-pl-bounces w lists.ubuntu.com] On Behalf Of Paweł J
Sent: Monday, January 21, 2008 8:32 PM
To: Polska lista dyskusyjna użytkowników Ubuntu
Subject: Prośba

Dobry wieczór

Miałem awarię zasilacza podczas akurat korzystania z systemu Ubuntu i
system po wymianie zasilacza już nie wystartował. Dokonałem
reinstalacji, ale niestety z formatowaniem całego dysku.Utraciłem
notatki w postaci ściągniętych pilików instalacyjnych. Kolega, który
zawsze mi pomagał wziął i wyjechał na trochę, a problemy mam dwa.
1.
Czy ktoś może mi przesłać plik beta ze skype bodajże 2.... coś tam,
obsługujący kamerę.
2. Co zrobić, aby w komunikatorze <pidgin> znalazł się tlen ? ( przed
awarią tak miałem ).

Będę bardzo zobowiązany koleżeństwu za pomoc.

Pozdrawiam Koleżeństwo

Paweł Jędrzejewski

__________ NOD32 EMON 2811 (20080121) information __________

The email was checked by the NOD32 antivirus system:
email from: ubuntu-pl-bounces w lists.ubuntu.com to: Polska lista dyskusyjna
uzytkownikow Ubuntu with subject Prosba dated 01/22/2008 0:56  - is OK

http://www.eset.com

__________ NOD32 EMON 2811 (20080121) information __________

The email was checked by the NOD32 antivirus system:
email with subject RE: Prosba dated 01/22/2008 9:57  - is OK

http://www.eset.com