Prośba

Paweł J silniki1 w gazeta.pl
Pon, 21 Sty 2008, 19:32:15 GMT

Dobry wieczór

Miałem awarię zasilacza podczas akurat korzystania z systemu Ubuntu i
system po wymianie zasilacza już nie wystartował. Dokonałem
reinstalacji, ale niestety z formatowaniem całego dysku.Utraciłem
notatki w postaci ściągniętych pilików instalacyjnych. Kolega, który
zawsze mi pomagał wziął i wyjechał na trochę, a problemy mam dwa.
1.
Czy ktoś może mi przesłać plik beta ze skype bodajże 2.... coś tam,
obsługujący kamerę.
2. Co zrobić, aby w komunikatorze <pidgin> znalazł się tlen ? ( przed
awarią tak miałem ).

Będę bardzo zobowiązany koleżeństwu za pomoc.

Pozdrawiam Koleżeństwo

Paweł Jędrzejewski