"Wszystko przez linuksiarzy"

Paweł J silniki1 w gazeta.pl
Pon, 21 Sty 2008, 12:03:37 GMT

Dnia 19-01-2008, So o godzinie 17:15 +0100, Krzysztof Mularski pisze:

> Nie czytając podpisu autora można się go było domyślić :))))
> Pawle, robisz się strasznie rozpoznawalny :)
>
> Pozdrawiam
> Krzysztof Mularski

Dzień dobry Krzysztofie

Widzisz Krzysztofie z tą rozpoznawalnością na ubuntu to jest chyba nie w
każdym przypadku dobrze. Dawno temu zostałem wciągnięty w głupią
dyskusje i <Opiekun> zawiesił mnie.
W większości przypadków Grupowicze pomogli mi w instalacji programów
uzupełniających, za co jestem im wdzięczny.
Ale po naszej ostatniej, żartobliwej, wymianie uwag chyba ktoś poczuł
się urażony, bo nie docierają do mnie nowe wiadomości z Grupy.Nie
rozumie czym się mógł poczuć ktoś urażony....no chyba żeby ten
<rozpoznawalny> nie odzywał się więcej.
Za słaby jestem z informatyki aby to stwierdzić. Musze poczekać, aż
przyjdzie kolega informatyk (rasowy informatyk) i przeanalizuje moje
kłopoty.
Nikogo nie miałem zamiaru obrażać ani robić przykrości.

--
      Pozdrowienia
                            Paweł Jędrzejewski