Szukam kontaktu

"ORLON.net Norbert Orłowski" biuro w orlon.net
Czw, 3 Sty 2008, 18:05:34 GMT

Bartosz 'offtza' Gogel pisze:
> Panowie, to są jakieś jaja. Dziękuję za wielomiesięczną współpracę i pomoc
> w różnorakich sprawach. Dziękuję za mile spędzone chwile. Niestety,
> sytuacja - dość specyficzna i jak na mój gust - chora - jest dla mnie nie
> do przyjęcia. Mam wystarczająco dużo roboty i a czytanie ostatnich postów
> jest niczym ostatnia RP - z początku zabawna, później już nudna i
> uciążliwa.
>
> Życzę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku i dużo sukcesów.
>
> Spadam z listy. Bye.

Witajcie ...
to chyba jest jedyna skuteczna metoda żeby nie tracić niepotrzebnie czasu
Niektórzy się nigdy nie nauczą
Bez tego "ogona" mój linux będzie ... szybszy

Szczęśliwego ...

Podzielę "nieszczęsny" los @Offtzy

Norbert

--