Szukam kontaktu

Bartosz 'offtza' Gogel offtza w offtza.pl
Czw, 3 Sty 2008, 08:26:56 GMT

co?????

znowu się zaczyna

Jestem z Łodzi, się NIE zgłaszam. Nie będę tłumaczył ludziom manuali. Od
tego są studenci filologii angielskiej.

ostatnimi?

:>

powodzenia

> Każdą odpowiedź przez umiejętne cięcie można dowolnie wypaczyć. Tu
> powiem tylko tyle, że adresat wyciętej przez Ciebie frazy okazał sie
> bardzo fajną osoba w przeciwieństwie do...... :-)

Panowie, to są jakieś jaja. Dziękuję za wielomiesięczną współpracę i pomoc
w różnorakich sprawach. Dziękuję za mile spędzone chwile. Niestety,
sytuacja - dość specyficzna i jak na mój gust - chora - jest dla mnie nie
do przyjęcia. Mam wystarczająco dużo roboty i a czytanie ostatnich postów
jest niczym ostatnia RP - z początku zabawna, później już nudna i
uciążliwa.

Życzę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku i dużo sukcesów.

Spadam z listy. Bye.

--
Greetings:
Bartosz 'offtza' Gogel