Jak uruchomić Radio Londyn

"Paweł J." silniki w orange.pl
Czw, 20 Gru 2007, 17:39:19 GMT

Krzysztof Mularski pisze:
> Odpowiem jak typowy admin ;D
>
> "U mnie działa"
>
> Wybierz ten link i lecisz np. w Totem
> http://www.prl24.net/polskie-radio-londyn.pls
>
> Jeśli przeglądarka chce go zapisać, zapisz, otwórz normalnie z
> wykorzystaniem odtwarzacza np. TOTEM
>
> Ten konkretny odtwarzacz jeśli nie masz zainstalowanych kodeków dla tego
> strumienia pobierze je automatycznie z sieci. koniec.
>
> Pozdrawiam
> Krzysztof Mularski

Dzień dobry Krzysztofie

Dziękuje Ci bardzo za wskazówki. Cieszę się, że nie postąpiłeś jak
typowy admin. Pozwolisz jednak, ze powiem, że życie byłoby zbyt piękne,
gdyby wszystko wyszło. :-( Więc tak : po kliknięciu na podany przez
Ciebie link, system zaczął pobierać plik i zainstalowałem go na
pulpicie. Ładnie wygląda ikona. Po kliknięciu na ikonę uruchomił się bez
dodatkowych komplikacji (kodeki), ale odbieram wszystko po angielsku, w
czterech tematach muzycznych... natomiast po uruchomieniu w <świetnym
programie kolegi Bilego> oprócz muzyki jeszcze spikerzy gadają po polsku
i są wiadomości. Chwilami odnosi się wrażenie, że to Warszawa I wróciła,
taka z przed lat... a na Ubuntu tylko po angielsku i tylko muzyka...
:-)  Nie pisze tego, aby wykazać jakąś wyższość  komercyjnego programu
operacyjnego, lecz dlatego, że może coś źle robię... Jeżeli możesz mi
jeszcze chwilę poświęcić i widzisz jakieś rozwiązanie, to proszę podaj
mi je.

--
         Pozdrowienia
                                     Paweł Jędrzejewski