Po rozmowie z Logitech Polska.....

"Paweł J." silniki w orange.pl
Śro, 12 Gru 2007, 13:12:49 GMT

Witam
Jestem po rozmowie z :
*
Poland* LOGITECH POLAND Sp. z o. o..
Ul. Goszczyńskiego 9/1
PL – 02-610 WARSAW
Telephone +48-228 448 278
Fax +48-228 448 278

w sprawie kamery w Skype...

Kompetentna osoba, poinformowała mnie, że...... obecnie dla Linuksa
oficjalnie nie ma sterowników. Bardzo delikatnie uświadomiłem Pana, ze
ich kamera Logitech QuickCam Comynikate STX, działa mi pod Linuksem, ale
nie działa mi pod Skype. Mam zainstalowany najnowszy Skype. Pan
zasugerował mi zamontowanie innej kamery.

Pytam więc koleżeństwo na jaką kamerę ewentualnie się zrujnować lub czy
jednak można coś z posiadaną kamera Logitech zrobić?

Będę bardzo wdzięczny za fachową pomoc i wiadomość czy pod Skype w
Linuksie chodzą jakieś kamery czy nie ?

P.S.
Moje poszukiwania w korespondencji na Grupie spełzły na niepowodzeniach....

--
         Pozdrowienia
                                     Paweł Jędrzejewski