[gry] Wine vs DirectX 9.0c - COD-4

Krzysztof Mularski geek w pino.pl
Śro, 12 Gru 2007, 11:55:32 GMT

Dnia 12-12-2007, śro o godzinie 12:10 +0100, Tomasz Madycki napisał(a):
> Dla leniwych: http://www.codeweavers.com/products/download_trial_linux/

No i lipa...
Zainstalowałem - efekt? To samo co z wine ... już Cedega dalej zaszła ;)

Dochodzę do wniosku że te całe Cedegi czy CrossOver to naciągacze dla
ludzi... Wine dobrze skonfigurowane potrafi tyle samo...

W diabelską mać.... na dniach (może w weekend) przeinstaluję system i
zacznę na świeżym jajku jeszcze raz przygodę w wine, wine-doors, dx9.0c
i tym razem, chociaż by miało zając mi to cały weekend, to zrobię
wszystko cierpliwie punkt po punkcie, a jak pójdę gdzieś na skróty to
zacznę od nowa.... Tak czy siak, skoro u jakiegoś żłoba francuza może
chodzić, to czemu miałoby nie pójść na moim sprzęcie!? (w końcu nie po
to w niego tyle kasy władowałem żeby mi z wingrozy tylko notatnik
emulował!). Amen!

Pozdrawiam ;)
Krzysztof Mularski