[gry] Wine vs DirectX 9.0c - COD-4

Krzysztof Mularski geek w pino.pl
Wto, 11 Gru 2007, 15:59:45 GMT

Dnia 11-12-2007, wto o godzinie 15:33 +0100, Tomasz Madycki napisał(a):
> Spróbuj pod crossoverem. Ja pod tym odpaliłem np. Fifa '07 i GTA San
> Andreas. Tylko niestety... nie jest bezpłatny...

Tak jak i CEDEGA ......... więc jaką ja mam pewność że to zadziała?
Zdecydowanie wolałbym żeby DX 9.0c zaczął mi śmigać pod wine ;)

tak, trochę na marginesie: Wine-Doors też mam - ale jakoś z CEDEGA się
nie powiązał.... no i CEDEGA używała własnej imitacji wine...
pomieszałem nieco pliki DLLek z obu binarek i nadal kicha.

Testowanie sprzętu w CEDEGA nie wykazuje nieprawidłowości, twierdzi że
OGL jest, akceleracja 3D jest .... ale nie ma testu na vertexy.

Pozdrawiam
Krzysztof Mularski