Pytanie

Przemysław Kulczycki przemekkulczycki w gmail.com
Pi±, 7 Gru 2007, 19:08:43 GMT

Paweł J. pisze:
> /Lista subskrybentów jest dostępna tylko dla administratora listy./)
>
> Wprowadź swój adres administratora i hasło, żeby zobaczyć listę osób
> zapisanych:
>
> Adres administratora: Hasło:
>

> *Chciałem zapytać, czy lista subskrybentów jest tajemnicą? Jeżeli nie
> jest tajemnicą, to jak tu wejść ?

Lista subskrybentów nie jest dostępna po to żeby spamerskie boty nie
mogły wysyłać nikomu spamu.

> *
>
> *-- *

To nie jest prawidłowy delimiter sygnatury.
http://netykieta.pl/regula=120

--
## Przemysław Kulczycki <<>> Azrael Nightwalker ##
# jabber: azrael[na]jabster.pl | tlen: azrael29a #