Nieszczęsna kamera....

"Paweł J." silniki w orange.pl
Pią, 7 Gru 2007, 13:12:13 GMT

ORLON.net Norbert Orłowski pisze:
> [...]
>>> Norbert

> nie pozwolę ;)

Okrutnik....

> Taaaaaak, wiem
> a jak nie będzie Twoja kamerka działać pod ubuntu to nie chcesz linuksa

Najgorsze jest to, że z mojego tekstu dziwne wnioski są wyciągane o
chceniu i nie chceniu.... ale dobrze wiedzieć, że na wesoło traktujesz
mnie jako mało rozgarniętego... Tylko nie zapominaj, że tym mało
rozgarniętym wolno więcej.....
> ;)
> Tylko że nikt nie zmusza do uzywania Ubuntu
> Jeżeli bez zastanowienia kupiłeś kamerkę która działa tylko pod
> windowsem to ... masz za swoje ;)
Kamerkę kupiłem wcześniej, kiedy jeszcze nie miałem Ubuntu.....

> W Łodzi nie ma przedstawicielstwa Skype Limited ;)
>
> Nie bierz mojej odpowiedzi jako złośliwości

Nie biorę, tylko dalej tkwię w tym samym miejscu.....a to fajne nie
jest... Z kolei czytam na <Grupie>, że niektórym obraz chodzi na
Skype.... Zacznę podejrzewać w świetle Twojej odpowiedzi, że cuda, albo
inna wersja Linuksa.....
> Nie znalazłem w sieci informacji o skutecznym ominięciu błędu aplikacji
> SKYPE
>
> Cóż, pozostaje Ci tylko czekać ... albo ... samemu znaleźć rozwiazanie

Dlaczego wobec tego są osoby u których chodzą kamery na Skype, na Linuksie?
> Szczerze pozdrawiam
>
> Norbert
> ORLON.net
>
> Tak to niestety jest że aby aplikacje nie wykazywały błędów muszą
> pomęczyć się ich programiści

Cóż, pozostaje Ci tylko czekać ... albo ... samemu znaleźć rozwiązanie

Szczerze pozdrawiam

Norbert
ORLON.net

Norbercie !
Jeszcze raz dziękuję za szeroką odpowiedź na moje zapytanie. Muszę coś  z tym zrobić i sprawdzić dla przykładu w SUSE... Ludzie pisze, że im chodzą kamery na Linuksie, na Skype... Najgorsze to to, że zamieniłem kamery - zainstalowałem A-Tech PC 35N i też jej nie uruchamia Skype na Ubuntu. System tak samo jak z Logitech zauważa ją , po czym odrzuca. Dalej nie umiem wyciągać prawidłowych wniosków na podstawie tekstów oficjalnych Skype i tego co Grupowicze piszą : chodzę jakieś kamery pod Linuksem czy nie ?

--
         Pozdrowienia
                                     Paweł Jędrzejewski