Nieszczęsna kamera....

Przemyslaw Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Czw, 6 Gru 2007, 09:01:20 GMT

Paweł J. pisze:
> Pozwolisz, że będę bezczelny ?  .... Tempo, tempo....

Jeśli to jest problem Skype i to deweloperzy Skype'a nad tym pracują to
dlaczego czynisz takie uwagi na tej liście? Tak na marginesie to może
zacznij robić jakieś ćwiczenia rozluźniające bo wydaje mi się, że
strasznie niecierpliwy jesteś.

> Na swoje usprawiedliwienie powiem, że jest to w zasadzie jedyna rzecz,
> która mnie jeszcze trzyma przy Xp. Pozostałe, potrzebne mojej osobie
> programy znalazłem w UBUNTU. Sam z kamera w Ubuntu na skype sobie nie
> poradzę.... Może Ty wiesz, kto w Łodzi poza <Grupą> mógłby mi pomóc ?

Jeśli problem jest już znany no to chyba nikt prócz deweloperów Skype
pomóc Ci nie może?

--
Pozdrawiam
Przemek