Nieszczęsna kamera....

"Paweł J." silniki w orange.pl
Czw, 6 Gru 2007, 08:01:12 GMT

Dzień dobry

A ja z znowu z kamerką. Jeden z kolegów odesłał mnie do strony
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=303330&highlight=QuickCam
ale tam po męczarni z tłumaczeniem na<nasze>( kiepsko władam
angielskim), znalazłem informacje, że na SKYPE o tym wiedzą i poprawią
za czas jakiś.

Dziś więc ściągnąłem najnowszą wersję skype-debian_2.0.0.27-1_i386.deb w
nadzieli, że rozwiążę problem.... A tu nic !

Pozwolę sobie jeszcze raz podać objawy : po załączeniu skype kamera
Logitech QuickCom Comunicate STX z mikrofonem załącza się migając
intensywnie diodą umieszczoną w kamerze, po czym gaśnie dioda i poza
mikrofonem nic nie działa. Jak otwieram w Skype <Opcje>,<Urządzenia
wideo> i usiłuję przeprowadzić test to miga dioda kamerki i po chwili
znika jej gotowość do pracy.

Może któryś z Kolegów może mi pomóc ?

--
         Pozdrowienia