tłumaczenia

Adam Dziuba dziobak-adm w wp.pl
Sob, 1 Gru 2007, 22:02:46 GMT

Witam Wszystkich!

Mam pytanie (jak prawie każdy ;) Chciałbym z przyjemnością przetłumaczyć
cokolwiek dla ubuntu - może to być instrukcja, może być program,
cokolwiek, co pomoże w rozwoju ubuntu. Na stronie chodziłem jednak w
kółko,bo znalazłem tylko poradę, że mogę wybrać sobie coś do
tłumaczenia. Ale nie wiem, co zostało już przetłumaczone, a co wymaga
tłumaczenia i przede wszystkim, do kogo się bezpośrednio zgłosić?

Będę wdzięczny za pomoc

--
alkor

Gdy zło jest dobrem, grzesznik staje się wybawcą...
HITMAN - ekranizacja kultowej gry komputerowej - w kinach!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fhitman.html&sid=120