Zakładki na pasku zadań dla Mozilla Firefox ?

"Paweł J." silniki1 w gazeta.pl
Sob, 1 Gru 2007, 20:32:16 GMT

Bartosz Gogel pisze:

> trudno, mnie trzęsie jak widzę brak umiejętności zadania sobie chodź
> odrobiny trudu odpowiedzenia sobie samemu na problem. Może niedługo
> zaczniemy odpowiadać na pytania jak wpisywać login i hasło w gdm-ie?
> Jezus, błagam.
>
> --
> Bartosz 'offtza' Gogel
> http://offtza.pl

Jest mi bardzo przykro, ze przez własną niewiedzę doprowadziłem kolegę
do trzęsawki i do zdenerwowania z powodu nie   "zadania sobie odrobiny
trudu odpowiedzenia sobie samemu na problem".
Przepraszam, ze nadwyrężyłem kolegi intelekt dla tak prostych spraw w/g
oceny kolegi...

--
         Pozdrowienia
                                     Paweł Jędrzejewski