Zakładki na pasku zadań dla Mozilla Firefox ?

Przemysław Kulczycki przemekkulczycki w gmail.com
Sob, 1 Gru 2007, 15:58:29 GMT

Bartosz Gogel pisze:

> trudno, mnie trzęsie jak widzę brak umiejętności zadania sobie chodź
> odrobiny trudu odpowiedzenia sobie samemu na problem. Może niedługo
> zaczniemy odpowiadać na pytania jak wpisywać login i hasło w gdm-ie?
> Jezus, błagam.

Ten problem nie jest tak trywialny jak ci siÄ™ wydaje. Dlatego IMHO twoja
odpowiedź była niezbyt taktowna.

--
-\ Przemek Kulczycki <--> Azrael Nightwalker /-
-/ #==> KNI AE <==> CLUG <==> Ubuntu-PL <==# \-