ubuntu na pendrive

Maciej Chojnacki maciej.chojnacki w gmail.com
Śro, 28 Lis 2007, 11:01:46 GMT

Dnia 28 lis 2007 11:57, Przemyslaw Kujawski wziął i napisał:

> Ale jest to dosc wysoka wartosc a dodatkowo markowe produkty maja tak
> zoptymalizowany sposob zapisu aby jak najbardziej wydluzyc zywotnosc
> pamieci.

Bodajże 10 000 cykli. Co do wydłużenia żywotności, to wiem że tak jest
na kartach do cyfrówek (więcej pamięci niż podano w specyfikacji, układ
przełącza po prostu coś na kształt banków, z czego naraz dostępne jest
tyle, za ile zapłaciłeś). Nie wiem czy to samo tyczy się pamięci USB.

--
Maciek
http://bytowisko.pl