ubuntu na pendrive

Maciej Chojnacki maciej.chojnacki w gmail.com
Śro, 28 Lis 2007, 10:35:57 GMT

Dnia 28 lis 2007 11:26, du_gy wziął i napisał:

> wersja live ma wielka zalete jest przenosna startuje poprawnie na wielu
> maszynach natomiast ma jedna wade nie ma pełnej obsługi dysków (brak
> zapisu), nie ma mozliwosci zapisania zmian w konfiguracji systemu oraz
> zainstalowania softu czy update systemu (wszystko dotyczy tylko danej
> sesji po restarcie kompa - zmika:))
> Czy jest jakas metoda na to aby pozbyc sie tych uniedogodnien ?

Są metody na zainstalowanie systemu na pendrive, problem polega jednak
na tym, że pamięci flash mają określoną z góry ilość cykli zapisu, po
przekroczeniu której po prostu padają. Dlatego nigdy nie próbowałem.

--
Maciek
http://bytowisko.pl