[g++] Kompilacja

Krzysztof Mularski geek w pino.pl
Pon, 26 Lis 2007, 20:38:46 GMT

> ps: a jakby nie dzialalo poslij kod - pobawie sie ;)

Chętnie ;) Kompilowane były Ogre3D (www.ogre3d.org) Crystal Space
(www.crystalspace3d.org) oraz OIS (już nie pamiętam adresu) oraz prosty
przykład - zwykłe main() z linkowanymi CrystalSpace (ten wszedł bez
problemu z repo - pozostałe w repo nie było lub z dodanego repo
instalowały się niekompletne ...) [dlatego kompilowałem źródła].

Te biblioteczki chciałem zainstalować by w przerwie na chwilę relaksu
popróbować swoich sił ze scenami w 3D.

Po usunięciu libpthread* z systemu wszystko skompilowało się poprawnie,
już nawet mam swoje pierwsze "Hello World" z użyciem Ogre3D =)

Od początku dnia nie restartowałem tej maszyny, więc nie wiem czy stanie
się cokolwiek złego jeśli tylko to uczynię - no i do soboty będę żył w
nieświadomości, ponieważ wyjeżdżam na te kilka dni ;)

Jednak nie mam pojęcia skąd w tych projektach (wyżej wymienionych)
zaszła taka kolizja ... może święta dadzą mi czas na rozwiązanie tej
niewielkiej zagadki :) Być może zawinił config lub Makefile...

Pozdrawiam
Krzysztof Mularski