Re: Czas pozamiatać [było Re: Kompilacja i konfilkt]

maciej nowakowski zonk486 w gmail.com
Pon, 26 Lis 2007, 17:49:39 GMT

nie do końca mnie rozumiesz. wiem o co poszło, ale to nie jest
podstawa do tego, aby kogoś tak nazwać. nie chodzi o samo określenie,
lesz sposób w jaki zostało użyte, nie podoba mi się to, że ktoś jes
tak nazywany. ponieważ jest to (przynajmniej dla mnie) zniewaga, która
nie powinna tutaj paść, tak samo jakbym powiedział do kogoś per k***o.
nie o to w tym chodzi. samo określenie nie jest negatywnie
nacechowane, ale sposób jego wypowiedzenia już tak. i tylko o to mi
chodzi. poza tym możemy porozmawiać poprzez e-mail prywatny. Mój adres
to zonk486 w gmail.com gdy odważysz się napisać, to porozmawiamy o tym,
jak można obrażić kogoś, kto wcale nie wie że się kogoś obraża (nie
mam na celu obrażania nikogo, ponieważ nie ma to sensu logicznego)