Czas pozamiatać [było Re: Kompilacja i konfilkt]

Krzysztof Mularski geek w pino.pl
Pon, 26 Lis 2007, 17:22:34 GMT

> nie wyzywaj nikogo od dzieciaka neo vo chyba nie wiesz co to znaczy.
> ty chyba też powinieneś dorosnąć zanim to powiesz. Dzieci neo to jest
> problem społeczny, więc nie używaj tego wyrażenia jako obraźliwego.
> poza tym nie rób z tego forum skupiska dzieci neo i nie rób wielkiego
> śmietnika o którym mówisz.

Słuchaj, nie wiem skąd lub z czego się urwałeś - określenie (bo tym to
było, nie wyzwisko) uważam za użyte zasadnie. A jeśli naprawdę zależy
Tobie na wyżaleniu się - zapraszam na priv.

Po za tym gdybyś uważniej czytał, wiedziałbyś że dyskusja zaczęła się od
łamania netykiety co zdaje się udało się Tobie w tym momencie dwa razy w
jednej wiadomości.

Pozdrawiam
Krzysztof Mularski