Re: Czas pozamiatać [było Re: Kompilacja i konfilkt]

maciej nowakowski zonk486 w gmail.com
Pon, 26 Lis 2007, 17:17:43 GMT

nie wyzywaj nikogo od dzieciaka neo vo chyba nie wiesz co to znaczy.
ty chyba też powinieneś dorosnąć zanim to powiesz. Dzieci neo to jest
problem społeczny, więc nie używaj tego wyrażenia jako obraźliwego.
poza tym nie rób z tego forum skupiska dzieci neo i nie rób wielkiego
śmietnika o którym mówisz.