[g++] Kompilacja

Bartosz Gogel offtza w offtza.pl
Pon, 26 Lis 2007, 16:23:26 GMT

On Pn, 2007-11-26 at 17:13 +0100, Krzysztof Mularski wrote:
> Nie do końca o to mi chodziło... ale jakoś cel osiągnąłem - przed
> chwilką zaryzykowałem i wykopałem z systemu wszystkie `libpthread*` -
> chociaż byłem do nich przywiązany ...

hmmm. Sądzę, że to nie było zbyt mądre posunięcie.

>  Czy mogłem zamiast nich usunąć coś
> innego? Np. to co siedzi w folderze /usr/include/bits ...? (tylko jak)

IMHO brakuje Ci jakiejś paczki w czasie kompilacji np.
sudo apt-get install build-essential libgtk2.0-dev libxxf86vm-dev
x11proto-xf86vidmode-dev automake1.9 libbz2-dev make

(powyższy przykład dev-ów, potrzebnych do kompilacji epsx2)

ew. dodatkowo zobacz czy masz headery do swojego kernela.
Bardziej stawiałbym na to rozwiązanie. Więc pierwej zobacz jakich paczek
*-dev potrzebuje "toto" do kompilacji.

Nic innego nie przychodzi mi do głowy.

--
Bartosz 'offtza' Gogel